söndag, januari 13, 2008

Utgång på fredagen

Utgång med Tommy, Jeppe, Mulder, Dogge, Kappan och Fosse, ja, dom hade bestämmt sig för Monks, sagt och gjort, jag och annika hade på, väl där inne visar det sig att det är ett riktigt fint ölhak.
Ganska lugn utgång(beror väl på alla tunna plånböcker nu), aja, sagt o gjort, vi drog vidare,
jag, kappan, annika och fosse blev sugna på Alladin, men där vare tomt så vi funderade på månen, men till slut slöt vi upp med dom övriga på limrick tror jag det hette, Irländsk hak, där visade sig dom olika karaktärerna, Jeppe, Mr Bitter Him Self(No hard feelings jeppe), men ändå en skön prick, ett tag var han på väg att och ta av sig tröjan(finns på bild).
Mitt i alla dyker Isberg Alias Pico och Fille "slöhögen" Hansson upp, får väl kalla deras entre som pricken över i denna kväll.
En ganska lugn utgång som avrundades vid 02.30.

Vad har vi lärt oss av denna kväll då? Jo, Sitt längst bak på bussen och att folk blir bittra på fin öl.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vafan jag var inte bitter! Ge mig bilderna!