tisdag, januari 08, 2008

En trött luring på tisdags kvällen 22.12

Hmm, nu har jag blivit beskrivad som två helt olika personer på fyllan?. Kan detta stämma?, Jo, visst fan göre det. För en gångs skulle ska jag inte snacka, mygla bort detta. haha
Vi får hoppas att den ena sidan växer iväg och att jag blir en snäll och mysig prick på heltid.

Satt och läste tidningen efter jobbet? Varför står det alltid hemskheter i tidningar? Olyckor? Dödsfall? Mord? Våldtäkter? Händer ingeting lycklig i världen?. Man kanske ska maila DN och fråga?. Ska begrunda detta och ev skicka in en fråga.

Aja, sitter här och letar efter ett program för lortgrisar, skulle anmäla Sebbe till det men glömde och nu hittar jag inte sidan! FIASKO!!! Den mannen behöver städhjälp....

Ja, vad blir veckans utmaning då? Försöka komma till gymmet onsdag och torsdag med, spec med tanke på alla nyblivna friskis medlemmar som håller på sina "nyårs-löften". Någon som känner igen sig?

Nej, Nu ska jag och finslipa våra planer för kryssningen och få mig lite sömn, jag återkommer i frågorna ang DN, och dom övriga med.


1 kommentar:

Anonym sa...

Det där med nyårslöfte och träna.. det håller aldrig! Det är därför jag har avlagt en livslång ed till tvn!