onsdag, januari 09, 2008

Dagens händelse - Onsdagen 9/1

Jag ska sammanfatta det ganska kort, imorse när jag äter frukost i lugn o ro, läser tidningen, sätter på mobilen, det PIPER! Vem kan det vara? Jullan vem annars, av senaste 100 sms har hon skickat 99.
Iaf mitt morgon lugn bryts abrut av en livskrisande jullan, jag hajjar inte så mkt av det, är nästan för trött för och bry mig, när jag väl kommer till jobbet och det ringer run 10 snåret, Jullan, nej, jag har inte tid och prata, 1min senare piper det, Jullan 89 sms idag,
"RING MIG, SVARA!! GÖR NÅGONTING! PRATA MED MIG!"

Sitter och slår 112 på telefonen men ångrar mig, svara o frågar vad som står på, hon missade teorin till körkortet.
Jaha? går världen under för det? Ja tydligen, sen var hon en bitter varelse resten av dagen.

Ja, det var onsdagens mest spektakulära händelse

Inga kommentarer: