torsdag, januari 17, 2008

Skadeglädje - Funderingar

Jag får villigt erkänna att jag inte kom på så mkt om det, förutom att jag tror att människan har ett behov av att se andra råka illa ut när det går bra för dom själva?. Kan det vara en vettig slutsats?.

Vidare undrar jag fan hur folk är funtade, jag satt och vänta på ett tåg i örebro, då kommer två jävla snorungar in och sätter sig och lyssnar på musik på mobilen i högtalare? Vart tok vanligt svenskt folk vett vägen?,
Ja menar, vem är intresserad av att lyssna på hans musik? Inte en människa som satt i den salen. Skämms man inte? Vad har deras föräldrar missat att lära dom? Dom såg ut som två slödder med. Ush, man ska inte smutts kasta folk men idag kan jag inte låta bli, för detta är bland det mest irriterande jag vet.

Inga kommentarer: