onsdag, januari 09, 2008

Halvtid - ½

Dagens har ju inte hänt så mkt förutom att en god vän visat sig ha en riktigt bitter dag, Visserligen missa hon ett prov men skit, hon hade passat i en talk show idag! Ok, kanske inte riktigt så bitter men inte långt ifrån. (ta det inte för allvarligt nu)

Onsdagar brukar alltid vara den lugna dagen i veckan? Men vad händer efter lunch?
Helt plötsligt är min To-do lista lång som en jävla motorväg, panik, samtidigt börjar tröttheten komma smygandes och huvudvärken för den med.

Varför får man så mycket meningslösa mail för när man jobbar? Ja morsan, Ni från Göteborg bjuder faktiskt på ett och annat, ta bara "vi har fått ny lunch leverantör nu i Mölndal".

VEM BRYR SIG I Sthlm? Men visst, jag ska väl få dom mailet med, sig att jag ägnar 3min varje vecka, 3min*52v. Ja, det blir nog en hel del tid helt i onödan.

Har lust att lägga mig i soffan och bara va resten av kvällen men ska försöka masa mig till gymmet och träna ikväll med Sebbe, om han inte bangar ur.

Idag har jag inga frågeställningar, eller jo? Varför vaknar man på natten utan att komma ihåg varför man vaknar?
Jävligt irriterande och inte kunna somna om sen, detta är precis lika störande som att jag undrar vart alla mina pengar tar vägen varje månad. Nu har jag dryga 3 tusen kronar kvar utan av hel lön, Jag har köpt gymkort för 2350kr, tankat bilen för 400kr, köpt parym för 500kr, tröja 600kr. Ja visst, MEN RESTEN AV PENGARNA DÅ!!!!

Inga kommentarer: