söndag, januari 27, 2008

En helg med sprit o fylla

haha ja, ni läste nästan rätt, men nej, jag och morsan tyckte jag skulle unna mig en helt med sprit haha, men iaf, så blev det inte. I fredags var jag och Elin ute och käkade på No 8, fy fan vilket ställe, dit ska jag fler gånger, en Sushi buffe som inte gick av för hackor, sen dela en flaska vin till maten. En riktig upplevelse så, gillar ni Susshhii så prova stället, ligger på Grev turegatan mot Birgerjarlsgats hållet :-) Sen gick på vi The dublinear och tog några öl och snacka skit, där mötte jag en galen irländare som stod och pissa på sina egna skor. hhaaa

Lördagen, vaknade och var förbannat trött och tänkte, vad gör man idag? Sen insåg jag att det var Handboll på tv, Sverige-Norge, vilken match det blev, så jag låg i soffan och gotta mig, sen såg jag även Tyskland-Danmark också det än grym match.
Sen drog jag och mitt substitut för flickvän, Emelie D på bio, men innan vi väl kom iväg hade jag lyckats låsa in nycklarna med bilen igång(IGEN) så farsan fick rycka ut, men vi kom iväg, väldigt försenade och fick välja bio efter det, så det blev Förtrollad, haha 5 hönor av 5 möjlig. Riktigt skön rulle. Sen stod ju frågan, Emelie ville hem och var trött, grabbarna var på 54 på söder, vad skulle jag göra? Det skulle va skönt att sova en hel natt men samtidgt kul att träffa grabbarna.
Det krävdes 1 extra varv i en rondell innan jag bestämde mig för stan, klokt val visade det sig då det var rätt kul trots att jag bara drack vatten, jag och Franco satte oss på Donken i Norra sköndal och käka en burgare och sen blev det hemgång.

Och nu är det söndag och imorn ska man jobba 5 dagar igen med en gnällig chef som inte tycker jag uppskattar förmåner som "Mobiltelefon, bärbar dator". Saker jag inte ens minns när jag nämde för honom senast?. Men så är det ingen som står ut med honom hlr....
Nej, nu ska jag dra till mina päron och käka lunch =)

Inga kommentarer: