måndag, januari 07, 2008

Måndagen den 7 Januari - Oskulden ryker

Jaha, Då har man blivit övertalad om att skaffa dagens nya "inne" grej på nätet. en BLOGG.
Vad skriver man här då må tro? Fan vet jag om jag ska vara ärlig,
Dagen har iaf varit en lång och plågsam dag, som vilken måndag som under dessa 52v som ett år innehåller.
Vakna klockan 7 när jag satt klockan på 8? Något är fel? Varför vaknar jag i tid till jobbet?.
Kan i korta ordalag beskrivas som tjänstefel och inte utnyttja tiden för sömn maximalt.
Släpade mig till jobbet med fötterna i slickande längs marken, trött som en gnuv och sliten efter helgen, på något konstigt sätt visar det sig att jag får massor med saker gjort även fast jag bedriver det mesta av dagen på msn med min flickvän Linda.
Kl 15 ringer en överaktiv Sebbe,
"Ska vi träna idag lr?"
"Ja, men jag måste äta o sova först"
"Nee, du får träna först"
Aja, kommer till gymmet vid 17, vem träffar man där om inte Errka "Das trummis" och Robban, då visar det sig att dom brukar gymma och köra jympa med tanterna 4-5 dagar i veckan.
Garvar lite och efter 1h är träningen över.
Jag och mitt kära lammkött till flickvän har fått för oss att vi ska smuggla henne ombord på en kryssning? Hur jävla korkad ide är inte detta, sagt och gjort, vi har en väska som hon får plats i, en pirra och köra henne på. Frågan är bara : Vet någon vad man får för straff om man åker dit?.
Sen exakt 20.31 Var det samling på Hörnet för avsked av sopphinken Alias Camilla och "Sugar" Alias Sarah, dom drar till thailand imorn, hoppas ni får regn och stormar. (Nej, jag är inte bitter)
Och jag kan iaf glädja mig över att jag fick den sista pussen av Sarah (förlåt älskling).
Och nu är jag hemma och ännu en meningslöst måndag lider mot sitt slut, nu återstår bara tandborstning och krypa ner i sängen.

Ja gott folk, detta var min oskuld, imorn kommer veckans frågeställning som handlar om jobb.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA vadå idiotisk idé? Den är lysande! Så länge du inte lämnar mig i ett hörn någonstans på båten. Och det där med pussen, inte okej. Jag gör slut.