måndag, mars 24, 2008

Påsk

Ja, nu har vi avverkat några dagar va ledighet, i fredags var det dags för premiären för Köttet 08, mycket blandade känslor, vi hade ny målvakt i form av tommy, ja, jag vet inte om vi ska säga upp honom direkt, såg mer ut som en stelbent engelsman.
Cupen kan beskrivas med orden FIASKO!.
Skit samma, som tröst stack jag, karlsson o Nille på kryssning, mycket lyckad kryssning utan skandaler för alla utom mig, jag lyckades hitta en tjej runt 06-07 på morgonen, ja, sen kom snillet på att vi skulle ha kondom(Ja, det e bra o skydda sig) Men vem fan har en kondom på sig 07 på morgonen? Ok, jag brukar ha men nu hade jag inte, bitter som jag var fick jag inte ligga, TACK GODE GUD FÖR DET!.

Dagen efter såg jag tjejen i fråga, jag undrade ett kort tag om det faktiskt var samma tjej som jag hånglat med?. Jag hoppas det inte var det.
Sen hem och dö på lördagen, låg helt utslagen men till slut masade vi oss ut på krogen, dock nykter denna afton. Träffade en gammal figur från vår Amsterdam tripp förra sommaren.
Stog o häcka med honom i DJ båst ett tag, rätt skumt o stå på fel sida om dansgolvet.
Söndagen, ja, denna dag var upplagd för en lång kavalkad av FOTBOLL. Toppmöten i Engelska ligan så det var bara o bänka sig i soffan sen gled nille över o vi låg o löka lite filmer till 23, då fick vi nog o hets tömde en whiskey o drog ut, först till Hirchen sen till anrika After.
En skön spontan fylla får kvällen beskrivas som.

Söndagn = sovit i nilles soffa hela dagen.

1 kommentar:

Anonym sa...

äckel simon