måndag, mars 10, 2008

Helgen som gick....

Man slutar aldrig förvånas, ny helg nya äventyr tänkte jag? Men icke sa nicke, denna helg fyllde jag ju 23 år, ja, jag börjar bli gammal, rostig på insidan och skrynklig på utsidan!. (Funkar nivea for men morsan?).

Sagt och gjort eftersom det inte blev kryssning så fick jag offra mig på förkrök, folk ramla inte lite eftersom, hela tagen en bra start på kvällen, förutom att hatthyllan åkte i golvet.....

Sen var det bara att bege sig till lokala haket och se Björn Rosenström, en stjärna som aldrig slocknar får man väl säga, något som förvåna mig själv och en del andra var att jag rikta in mig på att dricka vatten och inte öl eller sprit, så när timmen var slagen gick jag hem nykter.

Lördagen blev mest en dag i koma, låg i soffan hela dagen och gjorde egentligen ingeting förutom att mina föräldrar kom hit med mat och jag o emilia städade upp lägenheten :).


Ja, bilder säger ju mer än tusen ord, så jag ska visa vad vi hittade i vasken när vi städade.



2 kommentarer:

Anonym sa...

"något som förvåna mig själv och en del andra var att jag rikta in mig på att dricka vatten och inte öl eller sprit, så när timmen var slagen gick jag hem nykter."

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA
KAN VARA ÅRHUNDRATES STÖRSTA MYT!
och det finns det fler på dansgolvet som kan vittna om!

Simpa - Lite bättre, lite vassare sa...

No comment haha