måndag, mars 31, 2008

Helgen - SAY MY NAME

Ja, det har varit en mycket blandad komplott denna helgen, inte så mycket tankar och funderingar.

Fredagen var Kronprinsen sista dag som en fri man(Citerat Kikki) så det var bara dra på sig party kläderna och låta sig bli upphämtad av den lilla grisen, sen begav det sig till bolaget där det inhandlades en BLV och sen drog vi vidare till Kronprinsen, sen därifrån till Knappen, där även pasta danne anslöt till sällskapet, samt therese och mikaela, Mikaela är faktiskt rätt snygg får väl ta o erkänna.
Ja, Sen efter x antal groggar skulle vi vidare ut, några hama på viper, fråga mig inte varför och jag hamnade efter många om o men på After i gamla stan där jag mötte upp Semlan, Bobby, DG o Julius. Sen vidare för efterfest hos Lagge, vaknar i koppens gamla svettiga säng.

Helgens misslyckande : Jag skulle försöka köpa plåtar ill Sensation White i Amsterdam, ja, det gick ju inge vidare, deras hemsida var nere och stört omöjlig o komma in på tills det var slutsålt.
VÄGRA HA SKITEN TVÅ kvällar.

Lördagen skulle vi fira ankan och jocke A, käkade sjukt god mat på Faros på söder, sen till Marie Levå som jag kan såga vid fotknölarna med gott samvete, ska man behöver vänta 20min för o köpa 1 kall öl?.
Då är något fel. Varför anställer man inte fler bartenders?

Sen drog jag o tatto danne på fest i Bromma där vi vinglade ifrån runt 07 på morgon knuten, kom hem, trött, jävligt o sömning vid 08.00. Söndagen kan beskrivas som en lång transportsträcka, jag låg framför tv.n och åmade mig hela dagen. (Ja, Marie picasso var där med sin feta röv) (Ja jag tycker inte om henne o tar mig friheten o såga hennes utseende)

Varför utsätter man sig för sånt här? Är det den ständiga jakten på damer? Eller vill man bara roa upp sig lite när det är helg?.
VARFÖR?!
Jag fick iaf ett roliga samtal på lördagen som kom o handla om "SAY MY NAME" under en sex akt. (Jag hade nog fan slaknat o gått därifrån)

Nu ska jag ner och trösta mig med en lunch på japanen i tyresö centrum. Lite kärlek finns det kvar efter helgen iaf.

P.s Ikväll är det hockey möte, imorn är jag NHL proffs på allvar d.s

1 kommentar:

Anonym sa...

veckans hittils bästa inlägg går till OLLE