onsdag, mars 19, 2008

Påsk

Nu är det påsk och jag är nyss hemkommen från Gbg, rätt sköna två dagar där jag fått leka av mig lite. Vem behöver inte det ibland?.
Det är väl egentligen inte vad detta inlägg ska handla om, vad ska det då handla om?.
Jo, Det förflutna, om person X. X som jag inte har kontakt med längre vilket efter många OM och MEN känns som rätt beslut, vi hade våra stunder, bra som dåliga. Vi sårade varandra på olika sätt men man får väl ta lärdom och lära sig av den tiden.
Frågan är väl egentligen om allt som aldrig kom fram någonsin kommer fram? Ska man säga det eller kvittar det i efterhand?. Man har frågor man vill ha svar på men ändå inte?. Ska man bara gräva ner dessa frågor kanske?.
Jo, Jag tror vi avslutar detta kapitel en gång för alla så nu ber jag alla som läser detta att släppa detta ämne, det finns nämligen inget mer att säga än att det är historia.
Och för att avsluta värdigt ska jag dra en gammal välbeprövad klyscha.
"Det är dom små detaljerna som avgör och hårt arbete".

Inga kommentarer: