måndag, april 21, 2008

Ur en dold synvinkel

Ja, gott folk, så har det blivit arbetsvecka igen och jag borde sova, men för tillfället känner jag mig en aning splittrad.
Det har varit en händelserik helg, eller egentligen inte, blev en lugn kväll med tomma fickor och en dålig film i fredags innan det var hem och sova. Skönt att vakna som en människa för en gångs skull, lördagen spenderades på 3 olika förkrök innan det blev en utgång variant "Micro", nykter och glad som jag var anade jag inte vad som skulle komma denna soliga söndag.
Jag hade ett snarkande(lögn) sovsällskap i form av Emilia, jäkligt trevligt att vakna upp brevid denna trevliga dam.
Så varför är jag splittrad? Den som ändå hade ork att skriva det.
Dagens fråga är egentligen ganska självklar, Ska man skriva om allt i sin blogg? Ska man utelämna saker och ting som rör ens privat liv? Är det rätt att hänga ut någon som inte kan försvara sig själv?.
Jag nöjer mig för stunden med det kryptiska svaret, "Det finns en dold synvinkel". Det låter bra för stunden.
Nu tänker jag sova och hoppas det blir mer pajkastning imorn....Ja menar, vem gillar inte "paj"?

Inga kommentarer: