tisdag, april 08, 2008

Live from UMEÅ, NORRLAND

haha ja, ni hörde rätt, jag är uppe i umeå, live direkt från torget.

ehhh, öhhh, eller inte? eller jo?
sak samma, jag ska såga Jeppe, Ja, vår bittra jeppe, nu är du bittrast i världen oavsett hur många inlägg Mr manager skrivit under bitterheten, det kan bara vara en människa som är bitter rakt in i hjärtat, som dig jeppe, som skriver ett sånt anklagande inlägg.
Men jeppe, se det så hör, jag, kappan och ala övriga tycker om dig också, till o med pilsner och sprit, rödvinet är du bannlyst från.

Satt och kolla på Allsvenskan, Aik - Elfsborg, för o citera martin "Det är två spelande lag".
Jag vet inte om han o jag kan sett samma lag men svensk fotboll håller verkligen fjong klass, jag vet inte varför folk går och betalar för och få se 22 man sparka långbollar...

Helgen då?, på torsdagen begav jag mig till Idre med jobbet, vi hade sk "konferans".
Tro det eller ej, men vi ade faktiskt konferans hela 5h på 2 dagar, övrig tid ägnade vi oss at relaxa i vår stuga eller så åkte folk skidor, alkoholen lät vi bli, däremot drack vi vargtass....

Vad blir dagens fråga då? eller veckan? eller månadens?.
Jo, dagens fråga, efter lite funderingar, varför går folk i rulltrappor i Sthlm men inte i en del mindre städer? Är vi så mycket mer stressade? Betyder detta att jag kommer dö tidigare pg a av utbrändhet?.

P.s Sanningen kommer alltid fram till slut D.s

Mvh Pullman AB

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kallar du det där sågning??

Simpa - Lite bättre, lite vassare sa...

Ett fantasilöst försök till sågning.

Alla stor stjärnor har sina dalgångar, likaväl jag som ronaldinho.