tisdag, april 15, 2008

Tisdag? Bitter? Trött? Seg? Glad?

Ja, Så äntligen är denna bisarra dag slut, eller nu överdrev jag.
Har precis fått låna ut min tv i 2h till Frugan, Dirty Pigg och Angelica som skulle se desperata hemmafruar, jag slog mig ner och insåg att det faktiskt var ett helt ok porgram? Ska jag börja följa det nu? Nej det ska jag inte....Tror jag ska nog sägas.
Har blivit erbjuden nytt jobb idag, tror faktiskt jag ska ta det om jag får det, mer cash, lika tråkig produkt och sälja, men högre provision, Ja, vi får se, det står mellan mig och en kille till.
Jag får det säkert om jag vill....självsäker, ja visst.
Kommer dock sakna en del figurer på mitt nuvarande jobb, Bengan, Håkan, Carina, Anna T, Jannete J, Nörthouser osv.
Men livet går väl vidare, ska ju få jobbet också..

Har ett nytt projekt som går under namnet Vass 08. Ja, det är inte så dramatiskt som det låter, jag ska undvika vassen i sommar, men krävs en del träning och sluta äta ute så mycket som jag gör för tillfället.

Dagens fråga då, ja, jag funderade på varför ingen håller 110km/h på 110 väg, är man stressad? Vart bokstavligen omkörd av en gubbe som körde slalom på E4.n idag.
Man tjänar ju ca 2min eller något på och köra fort....

Inga kommentarer: