tisdag, december 23, 2008

Jan-Mars 08

Ja, vad hände i Jan-Mars i år?.
Jag var precis nybliven singel, precis fått egen lägenhet, deppig, knäckt, lack...ja, ungefär som man brukar va, men inte grävde jag ner mig för det :) Allt ont för något gott med sig :)
Vi hade en blöt hej då fest för Sarah och Camilla som skulle åka till thailand, trodde nästan man aldrig skulle få se dom igen men trott de eller ej, dom kom hem trots sarahs engelska haha
Tydligen har jag varit i Studio 34 som det hette förr i tiden på fest med alla gamla hockey grabbar, såg Djurgården i hockey slutspelet också med sosse karlsson.
Sen vet jag inte riktigt mer vad som hänt, så därför avslutar jag dessa grå månader helt enkelt här med:
Jag fylle 23år, 8 Mars, väldigt VIKTIG DAG!









P.s Imorn kommer April-Juni D.s

Inga kommentarer: