söndag, december 21, 2008

Helgen - Snart julafton

Julafton närmar sig med stormsteg, men julstämningen är lika frånvarande som pengar på mitt lönekonto från mitt gamla jobb, riktiga idioter.

Helgen blev en avslagen men skön historia med utomhusbad med lite roliga figurer i fredags och en film kväll i lördags kväll med Nadine, Pihl och Sabina, riktigt skönt :)
Jäkligt skönt med en lugn helg får man säga, dom har lyst med sin frånvaro denna höst.
Julafton ska firas på hemmaplan efter många om och men, mina föräldrar är en aning bittra över detta faktum, men varför måste man hålla på jultraditioner? Läste så sent som imorse att folk går till Kvarnen på söder för att ta en jul öl, då ska väl fan i mig jag med få göra det.
Jag har ju faktiskt firat med släkten senaste typ 10åren så kul är det inte längre....
UNG OCH REBELL är man bara en gång i livet eller nåt...

P.s Jag tror jag hittat en guld klimp i snön D.s

Inga kommentarer: