söndag, februari 03, 2008

Lördagen - i fyllans tecken

Nej, det blev ingen kryssning morsan :( men skam den som ger sig :)
Den blev hemmafest på kvällen, eftersom jag inte orkade gå p´å bolaget fick jag ta till nödlösningen, det rundåkande bolaget, sagt och gjort, 3L vin fixades, hämtade upp en gammal tjejpolare och vi började pimpla och göra oss i ordning.
Festen var väl kanske inte kvällens höjdpunkt men det var trevlig o va på hemmafest igen :)
Var en snubbe där, han var så väck, reagerade inte ens när folk satte handen framför ansiktet på honom haha rätt komiskt haha
Men jag provade en av deras groggar sen, ja, hemresan blev väl en aning dimmig får jag väl erkänna, idag har jag inte gjort ett skit, gick upp till grannen, käka en pizza och handlade bajspapper eftersom det var slut, summan av helgen är att jag är 400kr fattigare. Men pengar är bara papper.

Inga kommentarer: