lördag, februari 02, 2008

Fredagen - i spritens tecken

Ja, om det ändå vore som rubriken säger, kom hem efter en utflykt till IKEA, även Sveriges värsta varuhus, dog totalt, var så trött att jag inte ens kunde somna men efter många om o men lyckades jag samlra krafter och ta mig ner till grabbarna, ja, där fanns det ju ofantliga mängder bärs och en o annan 7.a som låg på kylning vilken snart märktes på folket också, folk fick rundare och rundare fötter, vid 01.30 gav jag upp och åkte hem, väl hemma möter jag grannen som bjöd över mig på ett glas vin så vi satt och snacka vid till 04 inatt, tror det blev 3 glas vin och lik förbannat vaknar jag med ett huvud som väger som ett betong block, börjar jag bli gammal?!.
Ja, idag lördag var ju planen kryssning, NEJ, det blev som vanligt, folk pratar o pratar att dom ska med, men sen viker alla ner sig så NEJ, det blev ingen kryssning denna helgen hlr, utan ikväll är det fest men jag är måttligt sugen, har huvudvärk och är trött, valet står mellan bilen eller bärsen, frågan är hur det slutar....

Inga kommentarer: