söndag, april 05, 2009

Börjar man bli gammal...jodåå

Man börjar fan undra, efter en lugn utgång i fredags och lite korpen cup på torvalla konstgräs så var jag mer eller mindre utslagen, pallrade mig in mot stan i bilen, plockade upp the "Famous" Milf, alias Camilla ;)
Vi satte oss på Söderhof och man kan ju inte låta bli att tänka tillbaka på gamla tider då folk stod på bord, stolar och överallt och bara skrålade, det finns för lite av sånna hak i stockholm kan jag känna. Kanske man ska öppna en "Jon-Olles skrål hörna".
Däckade redan kl 23 i sängen igår, åldern börjar komma ikapp mig, imorse vaknade jag dock 08.00, har tvättat 1 maskin, bytt lakan, dammtorkat, damsugit, torkat alla golv, ska åka och byta till sommardäck snart med :)

4 kommentarer:

Kappan sa...

Fan Simpa! Dags att skaffa volvo, radhus och jycke!

Eller så öppnar vi helst enkelt Jon-Olles skrålhörna tillsammans!

Simpa - Lite bättre, lite vassare sa...

Jag röstar på det sist nämda och så börjar vi spela korpen kl 06 på söndagar!!

kajsa sa...

kan du börja blogga ordentligt nu så dem där hemska bilderna rullar nedåt kanskeeee?

/elskling

Simpa - Lite bättre, lite vassare sa...

Varför tror du jag har blogg paus?