söndag, mars 15, 2009

Hmm, en lång vecka

Ja, som ni har märkt har det inte blivit så mkt bloggande denna vecka beroende på lite olika orsaker.

Började jobba i tisdags igen som säljare, en upplevelse att börja jobba från och ha sovit ut varje morgon och sen gjort precis vad jag velat under dagarna, dock trivs jag bra på jobbet och det börjar komma igång så smått redan!.

Hockeyn lider mot sitt slut också, målsättningen var Div 3 när jag och danne startade detta, efter att spelat några riktiga skit matcher trodde vi det var kört men efter några matcher där resultaten gick vår väg så hamnar vi till slut i div 3 ändå :)
Sen hur det kommer gå återstår att se...........

Igår gick jag höra stand-up skämtet "Borta bra men hemma bäst sa Josef Fritzel och bevisade det".
Ja, vad ska man säga?.

Helgen har gått i sportens tecken, bara lugn och ro, varit förjäkla skönt och jag tror redan nu jag vågar utlova en lugn helg till nästa helg!

Inga kommentarer: